Reklamace
Reklamace
Přišlo vám poničené zboží, nebo je s něco v nepořádku jen s některou z komponent rámu? Nevadí, můžete jej podat k reklamaci. Následujte prosím kroky, jež naleznete níže.
Poškozená komponenta v rámu
Je-li poškozena některá část v rámu, jež brání jeho celkovému užívání, existuje zde možnost nápravy. Pošlete nám na e-mail fotografii poškození včetně popisu a my vám pošleme komponentu náhradní.
Postup reklamace
- Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
- Reklamované zboží uveďte do původního stavu tak, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Pro tento případ je nejvhodnější využít originální krabici, včetně zabalení rámu do bublinkové folie a pěnových ochranných rohů. Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný reklamační list, který je ke stažení zde:
- Zvolte si libovolného doručovatele a zboží odešlete na adresu uvedenou níže.
Queens store, s.r.o.
U tabulky 3020, Hala X
193 00 Praha 20
Česká republika
Důležitá upozornění
- Balík neposílej na dobírku ani jako balík na poštu – nebude převzán.
- Doporučujeme zboží zaslat doporučeně a pojistit jej.
- Jakmile k nám reklamované zboží dorazí, začíná běžet lhůta 30 dnů pro vyřízení reklamace (případně po vzájemné dohodě může být lhůta delší). O všech zásadních aspektech reklamace, butede informováni prostřednictvím e-mailu či telefonicky.
Podmínky vrácení
- Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.
- Záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.
- Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.
- V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.
- Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
- Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.
- Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
- Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Queens s.r.o provozující e-shop www.queens.cz/cs je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatření proti přenosným nemocem).
- Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
- Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s vyplněným reklamačním listem a kopií dokladu o nákupu zboží (faktury) na adresu:
Queens store, s.r.o.
U tabulky 3020, Hala X
193 00 Praha 20
Česká republika
Nevíte si s něčím rady?
Rádi vám poradíme.
- Podpora Po–Pá 8:00-16:00
- +420 775 511 887
- info@framegame.cz